Realizacja projektu rozpoczęła się od przeprowadzenia wśród uczniów – diagnozy, mającej na celu wskazanie książek, jakie uczniowie chcieliby poznać. Na lekcjach języka polskiego wspólnie czytaliśmy fragmenty kilku z wybranych pozycji znajdujących się w bibliotece szkolnej. Zainicjowała je nauczycielka języka polskiego. Kolejne fragmenty prezentowali uczniowie. Podczas omawiania lektur rozmawialiśmy o uczuciach i emocjach, jakie przeżywają bohaterowie lektur. Rozmowy te obrazowało drzewo „Przeżyć i emocji bohaterów lektur”. Na nim stopniowo „doklejano” kolejne – podczas omawianych lektur - emocje, uczucia i problemy bohaterów.
Bohater literacki - tak sam jak my, czy inni
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony
- Kontakt na stronie Kontakt
